Kim Chiu Ready to Love Again

Following her so-called breakup with actor and long-time on-screen partner Gerald Anderson last year, Kim Chiu said she is ready to fall in love again.



"Alam mo okay na ako at ready na [to fall in love]," she said.



"Pero sa ngayon, wala pa ang taong magpapatibok ng puso ko at magpapahaba ng hair ko, pero may mga nagpaparamdam naman."



Asked about the "color" of her heart," the actress said, "Pulang pula na siya, pinkish pa. Hindi na siya kulay lumot."



Chiu denied rumors that she is not entertaining suitors because she is still hoping to get back together with Anderson.



"Sa amin ni Gerald, masaya na ako sa kung ano ang narating namin at kung hanggang saan ang inabot namin. Thankful," she said.



The actress also dismissed speculations that she is still in pain after she talked about her past relationship with Anderson on "The Buzz" last Sunday.



"Naiyak lang ako kasi may sad music at may taong nakatitig sa akin. Naiiyak talaga ako kapag ganoon, saka parang ang tagal na noon. Iyakin talaga ako at konting kurot lang iiyak na ako. Pagkatapos ng interview sabi ko nga sa sarili ko, 'ano ba ang nangyayari sa akin at bakit ako umiiyak?'" Chiu told abs-cbnNEWS.com.



Currently, Chiu is busy taping for her comeback television series, "My Binondo Girl," which will premiere on August 22 on ABS-CBN.



Source: www.abs-cbnnews.com